Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
vitt
Amator postów
Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 16:26, 04 Cze 2007 Temat postu: Problem po zmianie adresu e-mail |
|
|
Użytkownik zmienił adres e-mail. Dokonał stosownych zmian w swoim profilu na forum, ale e-mail z linkiem aktywizującym nie doszedł w czasie 3 dni.
Użytkownik po tych trzech dniach skasował ten adres i założył jeszcze inny. Ale teraz nie może się już nijak zalogować na forum- dostaje informację, że jego konto jest nieaktywne.
Co admin może zrobić w tej sytuacji, jak pomóc użytkownikowi, jak aktywować jego konto?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
kocik13
Maniak postów
Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 172
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Malopolska
|
Wysłany: Pon 16:42, 04 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
W panelu administracyjnym jest zakładka użytkownicy tam dajesz zarządzaj wpisujesz nazwę użytkownika i na dole listy jest opcja użytkownik jest aktywny dajesz tak i jest aktywny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
vitt
Amator postów
Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 16:44, 04 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
OK. dzięki- działa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
miroesa
Administrator
Dołączył: 08 Wrz 2005
Posty: 3592
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Pon 16:48, 04 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
a co do maila to wnioskuje ze zmienil go na poczte na onecie.
z nia sa takie problemy ;]
wiec nawet jak ktos mu bedzie wysylal maila przez forum czy admin masowa korespondencje to najbardziej prawdopodobne ze nic do niego (tzn do kazdego kto ma tam poczte) nie dojdzie albo dojdzie z wielkim opoznieniem:))
pzdr:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|