Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Greko
Taki se gostek
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 14:41, 04 Gru 2011 Temat postu: CHRONICLES |
|
|
Proszę o pomoc bo coś poknociłem w stylu chronicles działało do tej pory bez zarzutów z ciekawości zacząłem wszystko przeglądać i kliknąłem tez przypadkowo naprawiarkę i zaczął się mój problem
Tak wygląda właściwy styl: [link widoczny dla zalogowanych]
u mnie coś się podziało i wygląda tak:[link widoczny dla zalogowanych]
Kliknąłem "Eksport" stylu wyskoczyło info:
"Informacje o stylu dla wybranego szablonu zostały zapisane. Powinieneś teraz przywrócić uprawnienia dostępu pliku theme_info.cfg (i jeśli to potrzebne także dla katalogu szablonów) na 'tylko do odczytu'."
Gdzie tego szukać? jestem laikiem i dopiero się uczę na swoim forum
Dodawanie tego stylu od nowa nic nie daje problem pozostaje nadal
Ewentualnie poproszę o oryginalny formularz edycji stylu chronicles porównam może coś w kodach przypadkowo pozmieniałem Choć nie jestem pewien ponieważ u innych forum jest normalne
nie mogę nic zrobić na forum wszystkie przyciski zniknęły
Z góry dziękuję za pomoc.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Greko dnia Nie 15:30, 04 Gru 2011, w całości zmieniany 4 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
jkw
Administrator
Przeczytał: 56 tematów
|
Wysłany: Pon 9:52, 05 Gru 2011 Temat postu: Re: CHRONICLES |
|
|
Greko napisał: | ...Kliknąłem "Eksport" stylu wyskoczyło info:
"Informacje o stylu dla wybranego szablonu zostały zapisane. Powinieneś teraz przywrócić uprawnienia dostępu pliku theme_info.cfg (i jeśli to potrzebne także dla katalogu szablonów) na 'tylko do odczytu'."
Gdzie tego szukać? jestem laikiem i dopiero się uczę na swoim forum
Dodawanie tego stylu od nowa nic nie daje problem pozostaje nadal